onsdag 16 april 2008

Näsvis afton


Ja jag har en liten hemlighet som inte jag kommer berätta här i bloggen utan den kommer ligga som ett mysterium för er läsare, en läran vid nästa träff.
Iaf, vi firade den här hemligheten med att dricka nåra glas på n-see bar, några glas menas en hög eller två.

Vi splittrar gruppen som består av Tejp, Lilmax, Lille P, Max passssssss och yours truly Fredrik af Bromma.
Jag och de tre sistnämda köpte extra provianter på okayque8 (OkQ8) i form av ÖL, chips och korv med mos.
Nu sitter vi här de två sistnämnda och fortfarande dricker våra 3,5 [Bevar FolkÖls Kulturen!] och njuter med devisen att näsvishet räcker längst, iaf en av oss. säg hej Max passssssss:

Om du var gräs och jag var ko, skulle jag äta dig för du är så go'!

En hälsning fårn Max passssssss, som ni märker är han inte från trakterna utan en mer sofistikerad trakt där morsorna säger; dom er från geeeetot.

Dagens Kommentar:
Jag ska knulla alla barn i bullerbyn.

Inga kommentarer: