måndag 23 juni 2008

Hard work work


Fick jobb idag. Fan!
Önskar att man kunde glida på en sån här räkmacka hela livet men det kan man ju inte.
Skönt vore det dock, som vuxen måste man ta ansvar och betala räkningar och hyra.
Klart man måste ha en inkomst då.

Jag har krigat efter ett fysiskt arbete, vad som helst bara man rör på sig mycket.
Det gick ju inte som jag ville så nu ska jag lämna över gratis nyckelförsäkring i butiker, ni vet såna här idioter som står och säljer omega 3 bajs på brommaplans ica, sån kommer jag vara.

....suck, kunde jag inte få det där jobbet på charkuteriet.

men men, livet är inte alltid en god kaka ibland är den gammal och hård också.
Vi får tänka positivt och hoppas på att det bara är ett tillfälligt jobb för mig och att jag kan få ett jobb som kräver lite fysiskt arbete. (kom igen nu Angelos jag hoppas på dig) <- internt.

looking for some love //Fredrik from tha ghetto!

big up west bromma massive!

Inga kommentarer: