söndag 30 mars 2008

Cattens igår och publikvärd idag.


Kontrast?
Dj. Sweatness i båset på cattens och spinner skivor!
Det var riktigt nice, mkt trevligt folk som kom! Endel hade jag inte träffat sen aba tiden, det är 4 år tillbaka. Mkt gung i högtalarna och ölen flödar. Folk prata och hade kul och ölen flödar.
En finne party heilar och ölen flödar.
Ännu en lyckad kväll ala Cattens.


Så vart jag publikvärd för AIK's premiär match på Råsunda.
Visst jag gillar inte väktare och sånt, kalla mig hycklare, men jag behöver cash!
Visitera brudar som ska sälja öl på nedre Norra är ju ändå inte så pjåkigt.
Flera ggr var jag tvungen att visitera dom också, för varje gång dom ska åter in på Norra efter att ha hämtat mer öl och godis för försäljning så stod farbror Fredrik där med händerna redo, inte alls pjåkigt va? eller vad säger ni?
AIK lyckades dessvärre inte klämma in ett mål mot kalmar och bakåt var det samma summa.
0-0 med andra ord.
Vi ses igen den 10e!

Böghög med kollegorna?

Inga kommentarer: