torsdag 6 mars 2008

Dagen efter.


ett halvbekvämt besök på Cattens mår jag nu som ett skalat bananskal som legat och ruttnat i en hink såpa. Väldigt rutten, grå och slemmig.
Jag och Gustav, a.k.a. Swettiz, a.k.a. Ranking Sweatness startade kvällen med att hiva i oss öl från systembolaget märkt KUNG en halvtimma innan Swettiz skulle införställa sig på Cattens för att spinna skivor.
And we arrive!
Efter 2 öl och ett toabesök kom äntligen en annan person man kände, Viktor.
Efter ytterligare 2 öl men inget toabesök så kom Hofer, vi tittade på fotboll och jag tackade nej till ett förslag att ta finlandsfärjan över helgen. Vi får ta det en annan helg, ja.
Efter en öl till med herr Hofer så kom sabina a.k.a. Snäll_häst och hennes kompisar!
Roma hade minuterna efter vunnit över Real Madrid på Santiago Bernabue och därmed slagit ut Real Madrid från vidare evencemang i Champions League 2007/2008, vilken lycka.
Nu ska vi Blaugrana bara vinna la Liga också så är allt gott.
Vidare i historin om Cattens ons den 5/3 -08, En rasist! Har ni hört på maka en rasist har terroriserat vår gäst, nämligen sabinas kompis! (Må påstå att jag inte kommer ihåg hennes namn men att hon kommer från Colombia)
Jaja hon var rädd, den okända rasisten var berusad och argsint men var också glad att Real Madrid blev utslagna av Roma, så något positivt fanns det att säga om honom.
Men i övrigt, vilken jävla fitta.
Han blev utslängd men stackars colombianen var rädd att den onda rasisten skulle smyga i buskarna utanför och attackera när hon gick hem.
Men vi gick hem allesammans tillsammans.
Planen var väl att Sabina och hennes kompisar skulle ta tunnelbana till alvik för att komma hem men icke sa nicke, efter kl 1:00 på vardagar är tunnelbanan in mot stan stängd. OTUR!
gå det fick alla göra.
Sen skickade jag ett sms till Snäll_häst och frågade om jag fick ringa någon dag...
-Ja det låter bra :-)
...var svaret


Spännande, livet fortsätter en annan dag för Fredrik Af Bromma!

Inga kommentarer: