lördag 15 mars 2008

the day after yesterday.


Rekryt Svanberg för rapport om gårdagen!
17:30 Spelade fotboll med en terrier en armen/egypt och polischefen Tommy Brun.
19:36 Bastade och konsumerade öl med en terrier en armen/egypt och polischefen Tommy Brun.
20:34 Avlägnsade oss från tränings faciliteterna
21:12 Destination Kungshallarna uppnåd, terrien bjöd på chicken tiki masala
21:20 Utgående samtal till snäll_häst. Begärde min närvaro på allhuset.
21:27 Inkommande samtal från mr. Hofer
21:36 mr. Hofer närvarande i gruppen.
22:07 Destination ryssland uppnåd, mer öl konsumerades.
22:31 Inkommande samtal från soldat Petersen, Petersen avlägger rapport som lyder;
jag tror jag åker hem och sover nu så vi får ses imorrn.
22:47 Utgående textmedelande till snäll_häst, nekar närvaro.
23:22 Utgång från ryssland för hemfärd, 12min väntetid tills nästa tunnelbana.
23:55 Destination hemma nådd, sömn krävs, sömn i full inverkan.

Och nu är jag vaken igen!

1 kommentar:

Unknown sa...

en genuin ghettopoet är född.
bra skit!