söndag 23 mars 2008

Godermorgon!


Obs! inte samma klubb men i samma stuk!

Jag hade en trevlig överraskning när jag vaknade idag.
Jag var i fruängen.
Med ett par gröna handskar.
Ingen anning hur jag kom till fruängen, men jag vet vad jag gjorde igår!
Först hängde jag hemma hos moster ingrid och käkade god mat. Sen drog jag ut med YOnes och tog en öl på ljunggrens för att senare dra vidare till en underground klubb.
Det var sjukt tufft!
Men jag orkar för tillfället inte skriva mer så... to be continued.

Godkväl!
this is the continue, Som sagt kalasfull igår, jag får itne nog av hur jävla ball den där underground klubben var!
Iallafall jag vaknade till ngn jävla kanin på tv'n som lät som chris tucker.
Telefonen ringer och Yones da cuz är på andra sidan tråden. Vi ska gå och klättra.
Lite bakis och utan käk i magen begav jag mig med bror till liljeholmen.
Goddamn aldrig vart så slut i armarna efteråt, fortfarande, varje liten tangentknapp som jag trycker på är jobbigt. Händerna är rosa av all stryk dom har tagit.
Nu ska jag trycka i mig en chips påse och kolla på Kyle XY.

Dagens kommentar; Vi var kommunistfulla igår.

Inga kommentarer: